ŠΞЙĆǾŘ
مردی از دنیای مجازی
| ||
|
سیستم ترمز خودروهای جدید کامل نیست و ترمز بسیلری از آن ها مشکل دارد و ایمنی رانندگان را مورد تهدید قرار می دهد.
آفتاب: مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران لازمه افزایش کیفیت زندگی در پایتخت را حرکت به سمت حمل و نقل پایدار و انسان محور دانست و اعلام کرد: «در این رابطه باید دستگاه های مختلف تصمیم گیر حمایت های لازم را به عمل آورند.»
به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، "صدرالدین علی پور" افزود: » هدف مدیریت شهری در پایتخت ارتقای کیفیت زندگی است که به این منظور طی چند سال اخیر اقدامات گسترده ای برای ایجاد زیرساخت های شهری صورت گرفته ولی با توجه به عقب ماندگی های قبلی و کمبودهای موجود تا رسیدن به افق ترسیم شده فاصله داریم.ـ وی اظهار کرد: «امروزه ترافیک و آلودگی هوا، دو چالش مهم تهران به حساب می آیند که برای حل این چالش ها باید توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت مترو و ایجاد پیاده روها و مسیرهای دوچرخه سواری مورد توجه جدی قرار گیرد، کما این که در حال حاضر چنین رویکردی از سوی مدیریت شهری در پیش گرفته شده که از سوی سایر دستگاه ها باید مورد حمایت قرا گیرد.» علی پور تصریح کرد: « با نگاهی گذرا به تجربیات جهانی در زمینه حل معضلات ترافیک و آلودگی هوا شاهد هستیم که امروزه در کلان شهرهای دنیا از طریق ایجاد پیاده روها و مسیرهای دوچرخه سواری محوریت را بر جابه جایی های انسان محور قرار داده اند و بخش قابل توجهی از مشکلاتشان را از این طریق حل و فصل کرده اند.» وی اضافه کرد: « توسعه حمل و نقل انسان محور که کاهش ترافیک و آلودگی هوا را به دنبال دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است و از این رو نباید معابر را صرفاً به خودروهای شخصی و قشری که از این خودروها استفاده می کنند، اختصاص داد بلکه باید ساز و کاری اندیشید تا اقشار شهروندان از طریق پیاده روها یا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، ترددهای خود را انجام دهند.» علی پور در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع ایمنی خودروها و اهمیت ترمز در سیستم ایمنی خودرو تاکید کرد و گفت: « سیستم ترمز خودروهای جدید کامل نیست و ترمز بسیلری از آن ها مشکل دارد و ایمنی رانندگان را مورد تهدید قرار می دهد.» به گزارش ايلنا، عضو هیأت علمی کنفرانس مهندسی ترافیک در پایان خاطرنشان کرد: « برگزاری کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک با شعار «حمل و نقل انسان محور» با حضور اساتید و متخصصان این حوزه می تواند تحول اساسی در تصمیم سازی های مربوط به حمل و نقل و ترافیک ایجاد کند.» مطلب بعدر در مورد ترمز
آخرین نیوز: با وجود تاكيد انجمن صنايع توليد لنت ترمزو كلاچ بر استاندار ملي و اجباري براي ساخت لنت ترمز در صنايع داخلي، مدیرعامل مراکز معاینه فنی خودروهای تهران بر عقيدهاش درباره مشكل ترمز در بسياري از خودروهاي جديد اصرار دارد و ميگويد: بر اساس آمار موجود از مراکز معاینه فنی خودروهای تهران، نه تنها برخی خودروهای زیر دوسال، بلکه خودروهایی که عمر گارانتی آنها تمام نشده و مجهز به سیستم ترمز ABS هستند، مشکل نقص فنی ترمز داشته و اين سيستم درست عمل نمیکند. نظرات شما عزیزان:
سلام
وبلاگ خوبی داری فقط تو نوشتن مطلب دقت کن( املای کلمات ) خوشحال میشم به من هم سر بزنی. راستی نگفتی ترم چندی؟ پاسخ:از اینکه کمکم کردی متشکرم ترم 4 هستم [ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:ABS, ] [ 10:13 بعد از ظهر ] [ ŠΞЙĆǾŘ ]
|
|
[قالب وبلاگ : تمزها] [Weblog Themes By : themzha.com] |