تقویت روحیه و بهره گیری از شگردهای نجات بخش: حفظ مشتری، کلید تقویت روحیه به هنگام رکود بازار کار است. " تام دکاتیس"، نویسندهی کتاب "درخششایجاد کن"، 5 نکتهی مهم در جهت احیای شرکت شما و حتی برای موفقیت بیشتر شرکتی که مشغول بکار است را توصیه می کند: کارمندان خود را به برقراری ارتباطات مثبت با مشتریان تشویق کنید به کارکنان خود بیاموزید که هر لحظه در پی خلق تجربهای بزرگ باشند. حتی اگر فقط دو کارمند دارید، مطمئن شوید که آن دو نفر نحوهی صحیح برخورد با مشتری را می دانند و از اهمیت هریک از مشتریان برای شرکت و منفعت خودشان آگاهی کامل دارند. در مواقع رکود کاری بهترین شگرد حفظ مشتری است. مطمئن شوید که مشتریان از ارزش خود نزد شما آگاه هستند مشتریان خواهان احترام و ارزش گذاری شما هستند ، نه به خاطر پول بلکه به خاطر شخصیت خودشان. شرکت شما باید برای مشتریان ارزش قائل باشد و نسبت به شرکت شما حس تعامل و ارتباطی مثبت و ارزنده داشته باشند. شرکت و مشتری هایش باید حافظ منافعیکدیگر بوده و از هم حمایت کنند. |