كلید فروش موفق از سوی برایان تریسی مشاور برجسته مدیریت عنوان شد: در این مطلب، توجه شما را به بخش دوم اظهارات برایان تریسی مشاور برجسته مدیریت و اقتصاد و خودارتقایی در روز دوم و سوم سمینار سه روزه «مدیریت نوین در قرن 21» که برای علاقهمندان ایراد شد جلب میكنیم كه امیدواریم موردتوجه و استفاده قرار گیرد. روز دوم: رقابت برای فروش بهتر 1. واقعیتهای جدید درباره فروش 2. جستجو و یافتن مشتری – کلید فروش موفق 3. ارتباطات در فروش 4. مثلث طلائی فروش 5. قطعی ساختن و تکمیل فرایند فروش 6. هفت راه فروش موفق 1- واقعیتهای جدید درباره فروش در فروش هدف برقراری ارتباط با مشتری و متقاعد ساختن وی برای خرید به شیوهای هر چه موثرتر است. برای این منظور باید شناخت کاملی از مشتری داشت. باید تعریفی از یک مشتری ایدهآل داشت. باید از خود پرسید چرا مشتری باید محصول ما را برای خرید انتخاب کند. |